sticimelan | 03 Јануар, 2019 12:09
Pripreme za 1. razred osnovne škole
❤️ Click here: Pripreme moja okolina
Milica Bešović — UTICAJ VANNASTAVNIH KREATIVNIH AKTIVNOSTI NA PSIHOMOTORIČKE SPOSOBNOSTI UČENIKA U PRVOJ TRIJADI OSNOVNE ŠKOLE 11. Cjelokupni doživljaj upotpunili smo pjesmom o majci koju nam je pročitala Amajla Kadić. Mirzeta Suljkić-Hodžić;Merjema Ljevaković-POZNAVANJE ZNAKOVNOG JEZIKA OD STRANE RODITELJA DJETETA OŠTEĆENOG SLUHA 6. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu.............................
Anđelka Bulatović — CRTEŽ KAO SREDSTVO ZA UPOZNAVANJE LIČNOSTI DJETETA 16. Veoma kreativno osmišljen čas plijenio je pažnju učenika i sa sigurnošću možemo reći da su učenici nakon časa još više motivisani za usvajanje znanja o čovjekovom organizmu. Čas se sastojao od mnoštva vježbi gdje su učenici na konkretnim primjerima i putem osmišljenih edukativnih igrica mogli da usvoje i shvate značenje pojma empatija, te da procijene vlastiti stepen empatičnosti prema drugima.
Učiteljica Elbina Bahtijarević je osmislila veoma kreativan čas uz maksimalnu angažovanost učenika prilikom obrade pisanog slova Đ đ. Nesima Krdžalić, Fata Zilić, mr. Nastavnica Aida Sivić-Babić i nastavnik Vedad Hindija su se zaista potrudili da osmisle zanimljiv čas, uz pregršt kombinacija igre i pokreta koji su u pravom smislu riječi podstakle sve učenike na aktivnost. Svi se dokumenti mogu lako prilagoditi novim potrebama. Lejla Husejnefendić — PRIDJEVI-OPISNI,PRISVOJNI,GRADIVNI IZ PROGRAMA STRUČNOG USAVRŠAVANJA 14. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. Zajedno smo pjevali, svirali, plesali i razgovarali.
Zbirka nastavnih materijala - Sjetili smo se i velikana narodne muzike naše domovine, a poslušali izvedbu Safeta Isovića. Sinen Savarymoottoo-DRUŠTVENA SVIJEST U PREVENCIJI NASILJA U PORODICI ISTRAŽIVAČKI RADOVI 4.
Predmet i definicija pedagogije............................................................................. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila......................................................... Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ Naziv i pojam didaktike........................................................................................ Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu............................. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, veština i navika................................................................................................... Nastava kao specifična ljudska aktivnost........................................................... Didaktička struktura nastavnog sadržaja............................................................ Model i oblik didaktičke strukture sadržaja....................................................... Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi............................................................ Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja umnih sposobnosti............................................................................................. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti.................................................................................... Predavačko-informativna i egzemplarna nastava............................................... Individualizovana i programirana nastava.......................................................... Problemska i timska nastava............................................................................... Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... Misaoni procesi u učenju.................................................................................... Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu........................................................... Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... Sticanje percepcija i predstava........................................................................... Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... Primena znanja u praksi...................................................................................... Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... Učenje na školskom času.................................................................................... Učenje i radne navike.
« | Јануар 2019 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
По | Ут | Ср | Че | Пе | Су | Не |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |