sticimelan

Pripreme moja okolina

sticimelan | 03 Јануар, 2019 12:09

Pripreme za 1. razred osnovne škole





❤️ Click here: Pripreme moja okolina




Milica Bešović — UTICAJ VANNASTAVNIH KREATIVNIH AKTIVNOSTI NA PSIHOMOTORIČKE SPOSOBNOSTI UČENIKA U PRVOJ TRIJADI OSNOVNE ŠKOLE 11. Cjelokupni doživljaj upotpunili smo pjesmom o majci koju nam je pročitala Amajla Kadić. Mirzeta Suljkić-Hodžić;Merjema Ljevaković-POZNAVANJE ZNAKOVNOG JEZIKA OD STRANE RODITELJA DJETETA OŠTEĆENOG SLUHA 6. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu.............................


pripreme moja okolina

Anđelka Bulatović — CRTEŽ KAO SREDSTVO ZA UPOZNAVANJE LIČNOSTI DJETETA 16. Veoma kreativno osmišljen čas plijenio je pažnju učenika i sa sigurnošću možemo reći da su učenici nakon časa još više motivisani za usvajanje znanja o čovjekovom organizmu. Čas se sastojao od mnoštva vježbi gdje su učenici na konkretnim primjerima i putem osmišljenih edukativnih igrica mogli da usvoje i shvate značenje pojma empatija, te da procijene vlastiti stepen empatičnosti prema drugima.


pripreme moja okolina

Učiteljica Elbina Bahtijarević je osmislila veoma kreativan čas uz maksimalnu angažovanost učenika prilikom obrade pisanog slova Đ đ. Nesima Krdžalić, Fata Zilić, mr. Nastavnica Aida Sivić-Babić i nastavnik Vedad Hindija su se zaista potrudili da osmisle zanimljiv čas, uz pregršt kombinacija igre i pokreta koji su u pravom smislu riječi podstakle sve učenike na aktivnost. Svi se dokumenti mogu lako prilagoditi novim potrebama. Lejla Husejnefendić — PRIDJEVI-OPISNI,PRISVOJNI,GRADIVNI IZ PROGRAMA STRUČNOG USAVRŠAVANJA 14. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. Zajedno smo pjevali, svirali, plesali i razgovarali.

Zbirka nastavnih materijala - Sjetili smo se i velikana narodne muzike naše domovine, a poslušali izvedbu Safeta Isovića. Sinen Savarymoottoo-DRUŠTVENA SVIJEST U PREVENCIJI NASILJA U PORODICI ISTRAŽIVAČKI RADOVI 4.


pripreme moja okolina

Predmet i definicija pedagogije............................................................................. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila......................................................... Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ Naziv i pojam didaktike........................................................................................ Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu............................. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, veština i navika................................................................................................... Nastava kao specifična ljudska aktivnost........................................................... Didaktička struktura nastavnog sadržaja............................................................ Model i oblik didaktičke strukture sadržaja....................................................... Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi............................................................ Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja umnih sposobnosti............................................................................................. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti.................................................................................... Predavačko-informativna i egzemplarna nastava............................................... Individualizovana i programirana nastava.......................................................... Problemska i timska nastava............................................................................... Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... Misaoni procesi u učenju.................................................................................... Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu........................................................... Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... Sticanje percepcija i predstava........................................................................... Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... Primena znanja u praksi...................................................................................... Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... Učenje na školskom času.................................................................................... Učenje i radne navike.


PISANE PRIPREME ZA I,II,III,IV i V RAZRED OSNOVNE SKOLE
Uzivo cure Slobodne cure za sex Transice zagreb upoznavanje
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb